Tää pävä on alkanu hyvin. Poikaystävä on vielä 7 minuuttia riparilla isosena ja pääsee vapauteen. Yhteensä 10 päivää (- se kaksituntinen minkä kävin sitä moikkaamassa maanantaina) näkemättä sitä. Tää aika on menny tosi hyvin. Mua on masentanu ja ahdistanu, suurimmaksi osaksi tylsyyden takia. En oo tehny hiihtoloman aikana mitään järkevää, ainoastaan shoppaillu äidin ja siskojen kanssa, hiihtäny, käyny lenkil ja seukal, polkenu, syöny jumalattomasti karkkia. Ekana perjantaina puoli kiloa, sunnuntaina 200g ja nyt viime perjantaina 350g. Käytiin jopa ekana lauantaina Raxissa syömässä pizzaa, mä kerranki nautin pizzasta, koska tiesin et saan poltettuu ne kalorit käymällä hiihtämässä.

Mut nyt mä aloitan "uuden" elämän. Jätän suuren osan epäterveellisestä ruuasta pois. Vaaleat leivät, pullat (tänään oon syöny yhden laskiaispullan, vaikka olisi vielä kaksi jälkellä. HAHAA, EN SYÖ!), karkit (niiden sijasta juon maustettuja kivennäisvesiä), leikkeleet, juustot... Raejuustoa en jätä pois, yksi laatikko sisältää 2% rasvaa, 90kcal. Suosittelen syömään 50ml raejuustoa johon on pilkkottu banaani (tai omena, banaani sopii siihen paremmin.)
   Ennen mä kävin kusella vain kahdesti päivässä. Nyt mä olen alkanut juomaan paljon vettä, tähän mennessä oon käyny jo kolmesti vessassa tänään. Vesi nopeuttaa aineenvaihduntaa...

Oon polkenu jo kolmea minuuttia vaille tunnin kuntopyörällä. Yhteensä 570.96 kcal poltettu. Viel yks puoltuntinen niin oon kuluttanu enemmän ku syöny. Se sitte illalla.

Tavoitteena on siis syödä 800kcal maksimissaan per. päivä. Oon syöny jo 600+, kiitos sen hemmetin laskiaispullan minkä menin syömään. Ehkä sittenki kannattaa polkea se toinen tuntikin... Joo, mä poljen. Nyt vois mennä syömään porkkanan.